teyptodyso

A ty co najbardziej lubisz?

Recommended Posts

Witam was wszystkich :)

Zakładam taki wątek bo fajnie byłoby się poznać na forum :P Więc watek jest o tym jak to się stało, że jesteście w temacie rc, co w nim szukaliście i co najczęściej zarzucacie :) I czy widzicie jakieś zalety stosowania? Czy wpadliście w ciągi, zauważyliście, że macie problem czy może odwrotnie-kontrolujecie to? 

Ja byłem 2letnim uzytkownikiem DXM i moje zycie szło naprawdę dobrze, odkryłem w nim swoja magię, więcej czasu spędzałem z samym sobą zamiast starać się wyglądać lepiej na tle innych.. Byłem takim szczęściarzem, że miałem alergię na ten środek i już po 100mg miałem ostre tripy :D Zmieniło mnie to do tego stopnia, że zacząłem co raz to nowsze hobby poznawać i wszystko wydawało się po prostu najlepsze :P Niestety tak to z uzywkami jest(jak to potem odkryłem) jest, że w przypadku DXM magia mija, umysł już nie jest oświecony i zostają tylko same uboki; problemy z pamięcią, co raz większy rozpieprz w głowie i szumy w uszach. 

No i tak sobie zrobiłem dłuugą przerwę ze wszytskim, paliłem tylko efajka. Potem zapoznałem się głębiej na 5miesięcy z mj aż napotkałem na pierwsze rc; 4-HO-MIPT. Czyste oświecenie, energia i czystość umysłu(bądź też to efekt jego zamulenia serotoniną). Naprawdę z całej gamy używek Psychodeliki okazały się najlepsze.. Nie zauważyłem wad takich aby były czystymi wadami, bo podkręcone emocje dla mnie nie są takie złe. Niestety znowu obudziłem się gdy zniknął pewien vendor na D i zabrał moją kasę. Pisać mógłbym duuzo, ale to tylko krótkie streszczenie :) Aktualnie raczę się mikrodawkami 1p-lsd oraz lecę ze stimami na uczelnię. Zauważam, że stimy dość szybko męczą organizm więc ustaliłem sobie dietę, nootropy, witaminy i wszystko uzupełniam codziennie.

Jak było u was, jak jest? Pozdro!

Edytowane przez teyptodyso

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość

Ja na początku gdy byłem gówniarzem, bo miałem 13 lat pokochałem acodinki, waliłem po 30 tabsów, aż wkońcu wziełem 60 no i odpłynełem, obudziłem się dopiero po wstrzyknięciu adrenaliny przez ratowników medycznych, byłem wtedy niedoświadczony. Kilka lat później wpadłem w towarzystwo i zaczełem palić MJ, po kilku tygodniach po namowie kolegów spróbowałem kryształu i tego samego dnia fety. Z fetą było to tak, że co kilka dni waliłem, raz mini ciąg zrobiłem z 10 gietami które miałem na opchnięcie. Po jakimś roku kumpel powiedział mi, że istnieje taka strona jak kolekcjoner, że tam jest wszystko legalne no więc zamówiłem z owego sklepu kilka produktów i tak zaczęła się moja przygoda z RC. Jeszcze nie wiedziałem, że istnieją inne sklepy niż kolek to tylko u niego się zaopatrzyłem, ale dzięki uprzejmości ziomka, którego poznałem właśnie na kolku odkryłem inne sklepy. W marcu biegłego roku wpadłem w półroczny ciąg, 20 gietów tygodniowo lądowało w moim nosie, żyłem od paczki do paczki. Przerwa tygodniowa kiedy czekałem na paczkę była dla mnie suksesem. Obecnie od września 2016 kilka razy zabawiłem się z RC, od tego momentu raz na jakiś czas coś przydupczę no i teraz całkowicie kontroluję to. Gustuje w wszelakich euforykach. Skutki pozostały, w ciągu tego półrocznego ciągu przytyłem 25 kg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość

Przytyłem bo przez cały ciąg siedziałem w domu, nigdzie się nie ruszałem. Co do skutków ubocznych to schizy, nie lubię zostawać sam w domu na noc, wtedy zasypiam tylko i wyłącznie z włączonym telewizorem. Z innych to zjebany nos, umówiony jestem do nastawiania bo jedna dziurka taka malutka, że ciężko mi się oddycha

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

jem rcki od 2009r, od 2010 ostro, ciagi niemilosierne, zakrapiane vuda, piwem , zajadane benzosami, przepalane zielskiem.

 

skutki? jebany skret ktory przezylem pol roku temu, mialem uczucie kaca/zjazdu przez 3 miesiace, przed tym najebane w lebie w chuj, stracilem kumpli, zaczely sie walki na kase u znajomych itp.  od 2013r i sami wrogowie :)

 

tera  na ogarze, sporadycznie opierdole 5g w 24h raz na miecha i tyle :D

 

ps. kumpel zarl tyle 4cmc ze ma dziure na wylot od lewej do prawej przegrody nosowej wielkosci palca, wsadzi i wyjmie druga przegroda XDXDXDXD

 

 

Edytowane przez KoszaKosyLasy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

no strzala ja w 2003 zaczalem od pigulek,bylem sportowcem wiec przerywalem ale i wracalem,era manieczek eheh,pozniej przerwa kilka lat pozniej prosze ja was kololbiana tutaj zlecialy 2 lata,po dzis dzien zjezdza mi koparka ;),nastepnie polski wladzio jakis rok

Pozniej jego gorsza siostra w kamienie-tutaj zaczyna sie fala vapo,railsy i inne ancymony,nastepnie po powrocie do kraju ktos wyskoczyl z mefisto i sie spodobalo

Alfaalfa byla kolejna,tutaj juz na grubo i zatracenie pierwszy odwyk(ciekawa przygoda gdy siegniesz dna czas na przemyslenia) rok przerwy ban alfy no i hexen kolejny wujek do vapo,wiele zyciowych grymasow ,utrata bliskiej osoby i do odciecia,hotele voyage,sexoholizm,buum,kolejny odwyk,rok przerwy i tak od dwoch lat czysto rekreacyjnie ,ale sti,y przede wszystkim i to te ktore mozna chasing the dragon,cmoknac z lufki,methpipeowac no zvaporyzowac jestem peejay milo mi was poznac yo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz